Fakturering løsninger: Er Outsourcing din faktura Processing Service en god ting?

Outsourcing din bill udskrivning kan afhjælpe mange hovedpine og er generelt billigere end gør udskrivningen jer selv. Men der er mange grunde til hvorfor virksomheder outsource denne funktion.
Ifølge oplysninger trukket fra de bedste praksis systemer hjemmeside er top fem grunde, at virksomheder outsourcer til at forbedre virksomhedens fokus, ressourcer er ikke tilgængelige internt, frigøre ressourcer til andre formål, stiller kapital til rådighed, og reducere og kontrollere driftsomkostninger.
Forbedre virksomhedens fokus
Outsourcing kan virksomheden fokus på bredere forretningssager samtidig have operationelle detaljer antaget af en ekstern ekspert. Outsourcing er en organisation-shaping management værktøj, som kan føre til en klarere mere effektiv fokus på at opfylde kundernes behov. For mange virksomheder er den mest overbevisende grund til outsourcing, at flere af typen “hvordan” spørgsmål opsugning off enorme mængder af ledelsens tid og opmærksomhed. Alt for ofte, løsning af disse problemer er fast i mellemleder “beslutning gridlock”. Dette skaber finansielle og offeromkostninger, der påvirker organisationen ‘s fremtid.
Outsourcing kan aktivere en organisation til at fremskynde dets vækst og succes gennem udvidet investering i de områder, som tilbyder det største konkurrencefordel.
Ressourcer ikke er tilgængelige internt
Virksomheder outsource fordi de ikke har adgang til de nødvendige ressourcer inden for virksomheden. For eksempel, hvis en virksomhed udvider sit kundegrundlag og ikke har det udstyr eller personale at fortsætte mailing kunde fakturering erklæringer i en rettidig grundlag, er cash flow foretaget. Derudover automatiseret seneste postal ændringer at yde rabatter til kvalificerende firmaer ved hjælp af mailing systemer yderligere indvirkning på selskabets driftsomkostninger på dette område på grund af begrænsede ressourcer.
Simpelthen sat, hurtig vækst eller udvidelse af operationer er ofte en stærk indikator at outsourcing kan være rigtigt for en virksomhed.
Frigøre ressourcer til andre formål
Enhver organisation har begrænsninger på midler til rådighed for det. Den konstante udfordring er at sikre, at dens begrænsede ressourcer er brugt i de mest værdifulde områder.
Outsourcing tillader en organisation til at omdirigere sine ressourcer fra ikke-kerneaktiviteter mod aktiviteter, der har den større afkast i at betjene kunden.
Oftest er er de ressourcer, der er omdirigeret gennem outsourcing folk ressourcer. Ved at outsource ikke-kerne funktioner, organisationen kan omdirigere disse mennesker, eller i det mindste personalet slots de repræsenterer, til mere værdiskabende aktiviteter. Mennesker hvis energi er i øjeblikket fokuseret internt kan ikke være fokuseret eksternt – kunde.
Stille kapital til rådighed
Outsourcing er en måde at reducere behovet for at investere kapital i ikke-kerneforretning funktioner. I stedet for at erhverve ressourcer gennem anlægsudgifter, er de ansat for et “som anvendt” operationelle omkostninger grundlag.
Outsourcing gør kapital mere tilgængelige for kerneområder. Det kan også forbedre visse finansielle målinger af virksomheden ved at eliminere behovet for at vise afkast på egenkapitalen fra kapitalinvesteringer på ikke-kerneområder.
Er der enorm konkurrence med de fleste organisationer for kapitalfonde. Beslutte, hvor at investere midlerne er formentlig en af de vigtigste beslutninger, som en organisationens øverste ledelse er opfordret til at gøre.
For eksempel når et firma outsourcer sin erklæring, faktura eller skyldneren bogstav udskrivningen, konkurrere udstyr og personale i det pågældende område ikke længere om selskabets kapital. Ofte har disse typer af investeringer og deres konstant voksende krav været vanskelig at retfærdiggøre i forhold til områder med mere direkte relation til at producere produktet eller betjener kunden.
Reducere og kontrollere driftsomkostninger
De vigtigste taktiske grund til outsourcing er at reducere og kontrollere driftsomkostninger. Adgang til den eksterne provider lavere omkostningsstruktur, der kan være et resultat af større økonomi i skala eller nogle andre fordel baseret på specialisering, er klart og ganske enkelt en af de mest overbevisende taktiske grunde til outsourcing.
Derudover kan virksomheder, der forsøger at gøre alt selv pådrage langt højere forskning, udvikling, markedsføring, produktion og beskæftigelse udgifter – udgifter, der er nødt til at blive overført til den endelige kunde. Dagens gæster er for avancerede til at acceptere omkostningerne i forbindelse med en organisations forsøg på at opretholde ental kontrol over alle sine ressourcer.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *