Hvordan man starter en virksomhed, Pet-mødet

Hverdagens nogen spørger mig, “Hvordan starter du en pet-mødet forretning?” Jeg forsøger at besvare deres spørgsmål kortfattet. Men sandheden er, starte en pet-mødet virksomhed, eller enhver virksomhed er ikke altid en kortfattet proces. Følgende er 21 tips, som jeg kender, kan føre til pet-care business succes i enhver økonomi.
1. acceptere hvad du ikke kender. Ikke alle, der starter en pet-care business er en ekspert på hver type af husholdningernes kæledyr. Være ærlig med klienter, der kalder anmodende pleje for en pet youve aldrig passet. Din ærlighed og engagement til læring fra dem vil gå langt i opbygningen af langsigtede tillid til dig og din virksomhed.
2. forpligte sig til at lære om business. Medmindre du har kørt en række succesfulde små virksomheder før, skal du oprette en selvstændig uddannelsesplan for dig selv. Ligegyldigt hvor meget du elsker dyr (og de elsker dig) din virksomhed vil skrubbe uden opmærksomhed til de verdslige detaljer af regnskab, salg, markedsføring og arkivering.
3. har et realistisk budget. Oprette et realistisk budget for at køre din forretning. Være ærlige om, hvor mange penge du har brug for at betale dine regninger og investere i din virksomhed. Mange pet-mødet virksomheder lukker fordi ejeren ikke vurdere hvor mange besøg de ønsker skal foretage for at opfylde deres grundlæggende finansielle behov.
4. vurdere konkurrencen. Kontroller, at du forstår, hvad de andre pet-sitter i dit område allerede gør, og hvad du kan gøre bedre eller mere effektivt. Hvis der er ingen anden pet siddende virksomheder i dit område, finde ud af, hvad dine potentielle kunder i øjeblikket ønsker for at pleje til deres kæledyr, når de ikke kan være der.
5. sæt realistiske priser. Ja, du elsker kæledyr og du kan ikke tro, at du kan få betalt for at have det sjovt – det er hvad en stor mange atleter siger også, men de formår at gøre millioner af dollars hvert år. Du vil sandsynligvis ikke kunne henlede klienter ved at opkræve tusindvis af dollars for dine tjenester, men du vil ikke kunne tjene kæledyr, godt hvis du afslutter i 6 måneder, fordi du har brug for flere penge til at overleve.
6. Lyt til pet-bejlere. Spørge pet indehaver, hvad er de vigtigste omkring deres pet omhu. Aldrig forestille sig, at du ved alt – en pet indehaver altid kender deres bedste pet. Lyt og du vil lære at tjene dem bedre.
7. nyde folk. Jeg har ofte spøgt med, “indtil at dukke kan skrive en check, jeg arbejder for hans mor!” Og det er sandt. De mennesker, der elsker deres kæledyr er dine kunder – selv hvis du ikke kan se dem. Checke ind på dem og finde ud af, hvordan de mener om din service. Sørg for, at de forstår at du er glad for at arbejde med dem og du sætter pris på at være en del af deres pleje, at give “familie.”
8. træffe forretningsbeslutninger. Du er i erhvervslivet, så Forkæl dig selv som en virksomhedsejer. Hvis du påtænker at arbejde som eneejer, gøre en beslutning om at arbejde kun med klienterne, der bidrager mest til din bundlinien.
9. opbygge alliancer. Arbejde med de andre kæledyr-sitter i dit område. Hvis du har brug for en back-up eller du er booket, behøver du at vide de andre kvalitet pårørende, der service dit område. Du kan ødelægge dit gode omdømme simpelthen af henstille en person, der ikke lever op til dine standarder.
10. opbygge alliancer med andre ejere af små virksomheder i dit område. Hvem forstår bedre ‘Ulempen’ af pet ejerskabet end renseriet eller rengøringsservice i dit nabolag? Deres forretninger er baseret delvist på de pet-ejer klienter i dit område. Bede om at placere dine kort i deres butikker, eller hvis du kan køre sætte en løbeseddel i deres månedlige regninger sendes til deres klienter.
11. tjene klienten, ikke dit ego. Det er en berusende oplevelse at føle magt kører en forretning og nogle gange vil du tror, du ved, hvad der er bedst, når omsorgen for en andens kæledyr. Indse, at du skal ride den fine linje mellem uddanne kunder og taler til dem.
12. være ægte. Alle ønsker at arbejde med nogen “rigtig.” Når mennesker træffer beslutninger om at lade en fremmed ind i deres hjem at drage omsorg for deres mest værdifulde besiddelse, ønsker de at føle at du er et ægte menneske med en forståelse og værdsættelse af deres forhold til deres kæledyr. Du skal være en virksomhed person med et hjerte – har alle formularer og politikker på plads men lad din personlighed skinne igennem.
13. tro på dig selv. Dette er den vigtigste succesfaktor jeg har fundet. Definere din succes ved dine regler og vågne op hver dag med den viden, som du kan og vil lykkes.
14. ignorere naysayers. Masser af mennesker vil tvivler du på når du fortælle dem, dette er dit mål. Lyt ikke. Omgiv dig med mennesker, der tror på dig og aldrig stoppe fremad.
15. oprette systemer til at arbejde smartere. Alt kan være systematiseret for at hjælpe dig med at få alt gjort. Gør en liste over alle dine ‘skal dos’, ‘bør dos’ og ‘ønsker til dos’ og finde ud af, hvor ofte de sker (årligt, kvartalsvis, månedligt, ugentligt og dagligt). Sidder med en kalender og stik i de aktiviteter, der vil udføre dine lister.
16. netværk. Ligesom opbygge alliancer, du har brug at intensivere din ‘ansigt-tid’ i dit community. Undersøge flere netværksmuligheder i grupper, der er branchespecifikke (ligesom pet-rednings organisationer, pet-sitter netværk) og business eller Fællesskabets specifikke (ligesom Chamber of Commerce, eller NAWBO). Efter at have besøgt flere, skal du vælge dem, der er mest effektive for din forretning – både i form af henvisninger til nye forretninger og til uddannelsesmæssige formål.
17. evaluere. Hvis noget er i orden (eller ej) for dig – find ud af hvorfor. Stille spørgsmål til alle-klienterne lykkelig (og ulykkelig). Finde ud af, hvad der holder glade kunder kommer tilbage. Hvis nogen beslutter ikke at ansætte dig til deres pet omhu, spørge dem, hvad påvirket deres beslutning. Hvis deres beslutning var baseret på et område, hvor du kan ikke gå på kompromis – du vil ikke give hver anden dag service til katte – videre. Hvis det er noget du kan forbedre – troede de du var for brat på telefonen-fix det! Komme til hjertet af hvad driver din virksomhed og tage tid hver dag til at forbedre.
18. sæt mål og handlingsplaner. Du skal vide, hvad dine mål er for dig og din virksomhed. Når du forestiller dig dit liv i et år, tre år og 10 år, hvad vil du gøre? Hvordan vil din virksomhed kører? Uanset om du har til hensigt at tjene ti kunder for livet, eller du vil oprette den øverste pet-mødet franchise i Nordamerika og Europa – skal du have et mål og en plan.
19. find din niche og holde sig til det. Da jeg startede peggiespets.com, blev jeg skræmt af forsnævring til en niche. Ved at definere din niche og markedsføring til dem, du ikke drejning væk andre business (vores niche er store hunde og hvalp potte uddannelse) du kan fortsætte med at acceptere alle den virksomhed, du ønsker, der er uden for din niche (spørg alle terriere, fugle og kaniner, vi plejer!).
20. stræbe efter succes hver dag. Aldrig på kompromis din idealer for at leve op til andres forventninger. Årsag du startet din egen virksomhed, er din passion, så altid stå ved din overbevisning og arbejde hårdt på at overgå dine forventninger hver dag.
Bemærk: Du vil støde på folk, der ikke handler den måde du gør, og du vil finde klienter, der ikke lever op til dine forventninger… ikke foredrag, ikke får på dine soapbox, bare høfligt pege dem i en anden retning.
21. hjælpe en anden lykkes. Jo mere giver du væk, jo mere får du. Uanset om du er at hjælpe en anden pet-care business Introduktion (med mere end 65 millioner hunde og 77 millioner katte i amerikanske husholdninger ifølge APPMA – der er plads til mere pet behandlere!) eller du med en anden person opnå deres drøm, bliver du mere vellykket, fordi du deltog!
Følg disse tips til at opnå dit eget varemærke af pet-care business succes!

14 Comments

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *