Oprette en Trade Show Booth, der genererer brummer

Den forbruger elektronik røbe sig (CES) i Las Vegas i begyndelsen af januar 2006 var en blow-out fire-dages messe tiltrække nogle 150.000 gæster og 2.500 udstillere. Handel showet gulvet var 28 fodboldbane værd af plads og udstillinger kalibreres 1,6 mia kvadratfod af konventionen plads. Denne dynamiske handel Vis gav os et kig ind i fremtiden for en plug and play livsstil hvor vi kan arbejde, leg, og holde kontakten, når vi ønsker, hvor vi ønsker.

“Den utrolige dynamik omkring disse nye produkter og tjenester viser, at den digitale livsstil virkelig er gÃ¥et mainstream i Ã¥r,” sagde Microsoft formanden Bill Gates i sin indledning keynote henvende. “Nu er det tid til at samle enheder, software og services i folks liv og tage alle disse erfaringer til det næste niveau.”

For at indføre den nyeste teknologi, viser den mest effektive messe kombineret drama, kreativitet og design til at sende deres budskab og pund hjem deres brand awareness. På den anden side var der handel Vis udstillinger, der manglede kreativitet og pizzazz og gik næsten ubemærket af fræsning showet gulvet skare.

Kunder, der ønsker deres handel Vis udseende at gøre en dramatisk effekt spørger ofte om træk af en trade show booth, der rammer det store på alle cylindre. De ønsker at vide, hvad den innovative messe ledere gøre anderledes og hvordan de kan også stå mod konkurrencen.

Event Marketing dækket CES show og rangeret handel Vis kabiner, deres appel. Bare et par af deres favoritter var AOL, Dolby og Daewoo. Her er et par tips, der førte fra hvorfor de tog disse trade show udstillinger:

1. har din handel Vis kabine giver en værdifuld service til deltagere

AOL scorede store når de tilbød deres høje speed Internet service gratis til alle trætte trade show goers. Deltagere fundet et behageligt sted at slappe af, tjekke e-mail og surfe på nettet. Mens dette foregik, fik AOL hen til udstillingsmontre deres virksomheds ydelser såsom musik på efterspørgslen, mobiltelefon, formål og City Guide. Det var en win-win-situation, der hjalp trade show deltagere tjekke med deres kontorer i realtid mens Værdistigningen AOL som deres vært.

2. find et sted, der skiller sig ud fra mængden

AOL var inde concierge telt og derfor fik masser af eksponering og mund trafik. De befalede en hjørne i concierge-telt, som var placeret på parkeringspladsen udenfor den store sal. Deres løsning havde en 20-skærm TV wall viser brand logoer og koncert videoer. Var der 20 bærbare computere til brug for gæster og seks blev monteret på mekaniske arme, som kunne nås med deltagere at slappe af i komfortable stole.

3. finde kreative mÃ¥der at være “i øjeblikket”. AOL virksomhedsledere off-site var i stand til at se indersiden af deres handel Vis kabine som en web-kamera filmet handling inde deres stand pÃ¥ udstillingen i realtid. De kunne kritik booth aktivitet i realtid og coach udstille personale pÃ¥ trafikken, besøgende reaktioner og friske ideer til spændende perspektiver.

4. Brug iøjnefaldende design, figurer og spænding tekstiler. Daewoo bruges en stor mur bygget af 17 LCD-skærme med 36 stof skærme med rear-projiceret grafik som sit omdrejningspunkt. Vældig fin-formet spænding stof strukturer med brugerdefinerede belysning foret TV skærm står på siderne af udstillingen. De brugte en logo belæsset to-sidet tower ligger på toppen af info reception ved indgangen med 10 LCD skærme indbygget i søjlen. Besøgende var fascineret af de overbevisende visuelle drama.

5. Opret en plads for deltagerne til at afprøve dine produkter. Dolby havde en gaming zone, mÃ¥ gæsterne kan afprøve deres nye Xbox 360 racerspil, udbrændthed. Xbox’s Dolby Digital lyd var ligesom et vinke, der kaster en trylleformular pÃ¥ besøgende dragende dem til trade show kabine.

Husk, at ved at inkorporere bevægelse, farver, lys og handling i din handel Vis booth du kommer til at fremvise ny teknologi mens underholdende og hypnotiserende dine gæster. Teknikker som disse kan gøre for en uforglemmelig trade show oplevelse.

Dick Wheeler er formand for Professional udstiller & grafik, med hovedkvarter i Sunnyvale, Californien. Virksomheden er en full-service premiere trade show udstille, grafik og ledelse tjenester selskab. For yderligere information, gå til www.proexhibits.com.

© Ophavsret 1996-2006, faglige udstillinger & grafik. Alle rettigheder forbeholdes

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *